Tuesday 18 November 2008

昨天是17-11-08

昨天是17-11-08是school holiday的第一天。我的亲戚和两位volunteers带我妈妈,我妹妹和我一起出去。首先我们讲要去Vivo city然后我的亲戚讲太远,然后我们去Bugis Junction。去到那边我们看到下大雨,然后我们就去City Hall的shopping centre吃东西。吃好了东西,我们就去Suntec City一位volunteer讲“本来我们可以走过去的,可惜还是下雨”然后我们就请那边的保安人员来开升降机给我们下去。我们就走到四点多,一位volunteer讲我请你们吃海南餐。我们就跟着那位volunteer。等我们要去搭MRT的半路我们看到 Teacher Shadah,一下子我们就回家了。那天我很开心。

2 comments:

said...

我終於看到你的來信啦!
我也很想念你們
看到你的blog感覺很開心唷
而且你有長壯唷!^ ^
繼續加油!請幫我向爸爸媽媽阿齊問好唷

Serene Ho said...

So happy you had a good time!

I have awarded a Kreativ Blogger Award to you for starting your own blog. go to my blog here

http://bieho.blogspot.com/2008/12/ive-been-awarded-by-sharmaine-kruijver.html

to see what I have written. You can also copy and paste the Kreativ Blogger award logo and paste it in your blog so that people will know you have been awarded.