Friday 27 February 2009

害我败高兴了一场

23-2-09我在SPD,我就听说明天有去outing那天我就很高兴。
第二天就是24-2-09我到了SPD我就一直,等,等,等,等了
很久都还没有叫我,我就知道了,我没有了 去outing

那天我就很孤单,因为我的training officer带着他们去outing,
还好我叫别的training officer收留我。

1 comment:

Anonymous said...

Hi KinYong!

;) I am Michelle Goh. I was busy recently but i did not forget to tag your blog so here i am! Hope you will blog more often and see you make more friends in DAC! :)