Thursday 18 December 2008

12月11号星期三

12月9号我的妹妹的电池忽然间用完了,所以12月10号我没有去SPD,因为那天我跟我妹妹的passport到期了所以我爸爸跟我妈妈带我们去做passport。12月11号我们就一大早起来去机场,因为慈济林祖慧师姑的讲“她跟台湾的医生讲好要带我们去台湾的慈济医院换我妹妹的电池和check我的脊椎。”所以我们就飞去台湾,要4个小时又15分钟,到了台北还要转机去花连。到了花连我的妹妹就当天换电池。

台湾花连慈济医院的医生我觉得他们都不想医生,因为全部都怪怪的,因为他们个个都很friendly。





我们是12月17号回国的


所以我很感恩慈济就是这样,因为有什么困难他们不会见死不救的。

4 comments:

Anonymous said...

Hi Kin Yong, hope ziqi is fine now...strange that the battery ran out of energy so suddenly! So how was your check up?

Regards
Teacher laykeong

kin yong diary said...

The doctor said same as last year.
Last year I also went Taiwan before.

Serene Ho said...

I'm glad everything went well and both you and ziqi are ok. Take care!

Aunty Serene :)

✚Jane Broke The First Silence✚ said...

I was touched when I saw the magazine's report for your! Your can do it! Cheer up!